Notifications
Clear all

Questions, questions.

87 Posts
24 Users
0 Reactions
7,654 Views
johno
(@johno)
Posts: 58
Trusted Member
 

hi all sorry if that info was wrong thats what it said about weekly manor on the website .johno


 
Posted : 14/10/2011 10:24 am
MartinR
(@martinr)
Posts: 2866
Famed Member
 

Yeah, postcodes don't work very well for rural woods!

:lol:

I refer people to the wise words of the great Von Moltke the Elder in my signature.

Cheers
Martin

"Mistakes in the initial deployment cannot be rectified" Helmuth von Moltke
Toys: AGM MP40, Cyma M1A1, TM M14/G43/SVT40, TM VSR/K98, SnS No. 4, ASG Sten, Ppsh.
Arnhem3,Gumrak,Campoleone

 
Posted : 14/10/2011 10:28 am
MrSlippyfist
(@mrslippyfist)
Posts: 171
Estimable Member
 

i have a question......has anyone heard from my Fecking brother??? he seems to have vanished!

[url]<a href=""http://www.enjin.com/bf3-signature-generator"" alt="bf3 forum sigs"><img src=""http://sigs.enjin.com/sig-bf3/2ef021eacb42913b.png"></a>[b"][/url]Age. Fac ut gaudeam.

 
Posted : 14/10/2011 11:06 am
HeadShot
(@headshot)
Posts: 9991
Illustrious Member
Topic starter
 

:rofl: :rofl:

Yes Stu, he PMd me about driving there together earlier in the week. We're meeting at his at 6.30am - apparently you're going to be there too!



 
Posted : 14/10/2011 11:08 am
MrSlippyfist
(@mrslippyfist)
Posts: 171
Estimable Member
 

lol, i got that bit mate , do you know if he has fetched any ammo today?? does he need Beer etc lol

[url]<a href=""http://www.enjin.com/bf3-signature-generator"" alt="bf3 forum sigs"><img src=""http://sigs.enjin.com/sig-bf3/2ef021eacb42913b.png"></a>[b"][/url]Age. Fac ut gaudeam.

 
Posted : 14/10/2011 11:09 am
HeadShot
(@headshot)
Posts: 9991
Illustrious Member
Topic starter
 

Nope.



 
Posted : 14/10/2011 11:37 am
Joshua Rose
(@joshua-rose)
Posts: 81
Trusted Member
 

Weekly Hall Woods, site is here (the one on the left):

"I was fabulous, and it was a bloody good laugh."

 
Posted : 14/10/2011 7:03 pm
Page 5 / 5
Share: