Notifications
Clear all

More help!

Page 2 / 2
 
CHThree
(@chthree)
Noble Member

heh.

BTW, just got off the phone with Webby, he's in platoon at the moment sorting this all out. :good:

Most excllent!



ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/06/2009 11:46 am




marsha
(@marsha)
Noble Member

I have an airsoft innovations adapter if that helps?

yup it should help how much you want for it? its just that the red tip on my gas can was lost at the last event





ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 11:49 am




 Yith
(@yith)
Illustrious Member

heh.

BTW, just got off the phone with Webby, he's in platoon at the moment sorting this all out. :good:

Most excllent!

Just had confirmation... he's got 'em :)

Only thing he didn't get was a 48 star flag... I seem to remember someone on here was bringing one of those though?

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 11:53 am




Chomley-Warner
(@admin-infinity)
Illustrious Member Admin

I have Webby's US flag which I will be bringing with me. At least I assume its Webby's - in stuff gathered up after Autumn Mist.

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 12:01 pm




webby
(@webby)
Famed Member

Yay! thats where I left it Chomley :) *happy dance*

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 12:27 pm




(@scaleyback)
Famed Member

Feck me, how many Staff Sergeants are there going to be?

I think it's to confuse the snipers! :rofl: I have to admit, the wearing of rank on a "fighting" uniform is all a bit :ghey: to me. Mind you, as a sniper myself, if people want to make it easy for me to single them out, then crack on I say. :twisted:

my dad was a full corpral around the time of market garden, he said all officers and nco's had there rank in there pocket and brought it out if questioned or needed, the german snipers shooting from the woods eather side of the club route were that good.

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 12:28 pm




webby
(@webby)
Famed Member

hehe, Jon's gonna be the one with the sergeant stripes down to his wrist, i actually took off my 1st sergeant stripes, because they went past my elbow hehehe

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 12:32 pm




Sgt.Heide
(@sgt-heide)
Illustrious Member

It was a common practice (on all sides) to try to present yourself as less of a target, particularly to snipers. It's common sense really to try to hide the most obvious indication that you're worth shooting! None of my combat gear has rank on it, an old habit from my army days.

Mind you, through a scope, it's still fairly easy to spot a priority target. Mapcases, binoculars, hand gestures, mannerisms, etc, all mark people out as worth a bullet (or a bb) in the head. :twisted:



When I want your opinion - I'll tell you what it is!

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 12:52 pm




HeadShot
(@headshot)
Illustrious Member

I have Webby's US flag which I will be bringing with me. At least I assume its Webby's - in stuff gathered up after Autumn Mist.

Hmmm, wonder where mine's got to then....



ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 1:26 pm




webby
(@webby)
Famed Member

I can tell if it was mine, the brass eyelet on 1 of the ends is a bit ripped. That, and its a polyester one, not proper one.

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 1:30 pm




Chomley-Warner
(@admin-infinity)
Illustrious Member Admin

Does yours have 'Headshot' written in one corner Matt?

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 1:37 pm




webby
(@webby)
Famed Member

I would guess "No"

Maybe mine is still out on the Bolton site then/some regulars trophy find! :)

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 1:49 pm




Chomley-Warner
(@admin-infinity)
Illustrious Member Admin

Ah, that's OK then, the one I have doesn't have anything written in the corner. Must be yours. :lol:

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 1:58 pm




webby
(@webby)
Famed Member

I'll be able to tell when I've looked at the eyelets anyway

ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 2:00 pm




HeadShot
(@headshot)
Illustrious Member

Cnut.



ReplyQuote
Posted : 19/06/2009 2:15 pm




Page 2 / 2




Share: